باتوجه به گسترش فضای مجازی و استفاده از اینترنت و سهولت در فرآیند خرید به تکامل رسیدن قوانین مصوب شده در دستگاه قضایی و قانون اساسی کشور و نگاه ویژه  قانون‌گذار در این زمینه و دستگاه اجرایی و با توجه خاص به تجارت بازاریابی شبکه‌ای در عرصه بین المللی در سال 1388 شرکت تلاش کاران سرمایه وزین که به اختصار تکسو نام دارد را بنا نهادیم و در سال 1390 موفق به دریافت مجوز بازاریابی شبکه‌ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت گردیدیم و درنهایت درسال 1394 بعد از تصویب آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب موضوع تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی، شرکت تکسو موفق به اخذ پروانه کسب فعالیت بازاریابی شبکه‌ای شد .

شرکت تلاش کاران سرمایه وزین (ت.ک.س.و) با شماره ثبت 413587 در زمینه  تولید و فروش محصولات و برند‌های مختلفی از جمله مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره ... با رویکرد سلامت محور و ارتقای کیفی زندگی انسان‌ها فعالیت می‌کند .

ما باور داشتیم و داریم که هدف ما از این فعالیت اقتصادی، حمایت از تولید و صادرات در بخش خصوصی، کارآفرینی برای استعدادهای جوان در امر بازاریابی و فروش، تلفیق تجربه بازاریابان و فروشندگان کهنه کار با استفاده از روش‌های نوین بازاریابی، همراه با حضور در عرصه بین المللی است. ما شرایطی را فراهم کرده‌ ایم که تمامی افراد بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی و بدون نیاز به سفرهای درون شهری تهیه کرده و همچنین از فرصت کسب وکار تکسو به صورت پاره وقت و  یا  تمام وقت بهره ببرند.

اراده  و ایمان به آن چه انجام می‌دهیم و اعتقاد به اهداف شفاف و روشن ما کنار دانش و تفکر وخلاقیت داشته‌های پر ارزش‌مان است ما را  محکم‌تر به جلو می‌برد و این روز‌ها دلیل برداشتن قدم‌ها راسخ‌تر ماست. تیم امروز ما درنیروهای ستادی و پشتیبانی شرکت بیش از 100 نفر است که در اقصی نقاط کشور مشغول به فعالیت هستند. این روز ‌ها برای بیش از 1000 نفر در سراسر کشور فرصت شغلی و بازاریابی را فراهم کرده‌ایم که با ما همراه هستند و دراین مسیر برای دستیابی به روزهایی روشن‌تر با ما هم پیمان شده‌اند.

در راستای دستیابی به محصولاتی با کیفیت بیشتر و قیمتی به صرفه‌تر وصرفه جویی در زمان، با پشتوانه هم‌پیمانان‌مان و باتکیه بردانش روز و بانگاه به تولید ملی و با رویکرد سلامت محور یا به عرصه تولید نهادیم و در سال 1395 اولین کارخانه از سری کارخانه‌های هلدینگ تکسوبه نام گلنوش شاه جهان در زمینه تولید موادغذایی را افتتاح نمودیم.

*(همچنین در سال 1396 اقدام به خریداری کارخانه صنایع شیمیایی اریس در زمینه تولیدات آرایشی و بهداشتی نمودیم.) چشم انداز ما در سال‌های آتی بر سازمان تکرار این واقعه است. امروزه به عنوان یک کارآفرین برتر در قالب یک سازمان حرفه‌ای در عرصه بازاریابی شبکه‌ای شناخته شده و مطرح در کنار برندهای مهم تولیدی داخلی با شعار سلامت محور و ارتقای کیفیت زندگی انسان‌ها مشغول به فعالیت هستیم.