کرم ضد آفتاب تکسو


داشتن پوستی سالم و شاداب به زیبایی طبیعی کمک بسیاری می‌کند و پوست عاری از لک و چین و چروک از خواسته‌های بیشتر افراد است. از این رو برای داشتن پوستی سالم باید مراقبت‌های لازم را رعایت کرد. نور خورشید مخصوصا اشعه ماورا بنفش خورشید زیان‌های زیادی به پوست وارد می‌کند و باعث ایجاد لکه‌های پوستی و چین و چروک و بیماری‌های پوستی همچون سرطان پوست می‌شود. پس باید با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب، پوست را در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت کرد. کرم ضدآفتاب تکسو با SPF 50 از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند و مانع از آفتاب سوختگی و آسیب به پوست می‌شود. اشعه‌های UVB خورشید باعث آسیب به لایه‌های سطحی پوست و آفتاب سوختگی می‌شود. و اشعه های UVA مستقیم بر روی DNA پوست ‌اثیر گذاشته و موجب آسیب رساندن به آن می‌شود. این اشعه مضر باعث به وجود آمدن چین و چروک و پیری زودرس پوست می‌شود. فرمولاسیون این ضد آفتاب مخصوص پوست‌های چرب و جوش دار است و با تنظیم چربی پوست، مانع از بسته شدن منافذ پوست شده و به دنبال آن از جوش زدن جلوگیری می‌کند. محصول حاضر دارای فرمولاسیون سبک و مغذی با عصاره چای سبز، روغن جوجوبا و همینطور ویتامین‌های K و E است، که نه تنها محافظت را به حداکثر می‌رساند بلکه در نهایت پوستی لطیف، جوان و شاداب را برای مصرف کننده حاصل می‌کند.



موارد مصرف کرم ضد آفتاب تکسو: ضد آفتاب. ضد سرطان پوست آبرسان و مرطوب کننده کمک به کاهش روند چروکیدگی پوست

نحوه مصرف : حدود 30 دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض آفتاب، کرم را به قسمت هایی که در معرض آفتاب قرار خواهند گرفت به آرامی ماساژ دهید تا کاملا پوشش ایجاد شود . در طول روز چند بار تکرار نمایید.

هشدار مصرف: از استعمال به دور زخم‌های باز خودداری شود.

نحوه نگهداری : در جای خنک، دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ویتامین K :محافظ در مقابل اشعه فرا بنفش (UV) دارای خواص ضدسرطانی برای این ویتامین خواص ضد چروک و ضد پیری نیز گزارش شده است و به داشتن پوستی شفاف و شاد کمک می‌کند.

ویتامین E : آنتی اکسیدان و خنثی کننده رادیکال‌های آزاد بر پوست، دارای خاصیت ضد التهابی، مقاوم سازی لایه زیرین و افزایش دهنده جریان خون در پوست و فواید بی‌شمار دیگری که موجب کندشدن روند پیری و افت پوست می‌ شود. اگر قبل از قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید از کرم‌های حاوی ویتامین Eاستفاده شود، می‌توان احتمال ایجاد چروک و تومورهای سرطانی را کاهش داد.

عصاره چای سبز: محافظت در مقابل اشعه UV. سرشار از پلی فنول‌ها و آنتی اکسیدان‌ها است و ضد رادیکال‌های آزاد است. دارای خواص ضد التهابی و ضد سرطانی مخصوصا سرطان پوست.

روغن جوجوبا: تهیه شده از دانه گیاه سیموندزیاکینانسیس می‌باشد و فواید بسیاری برای پوست و مو سر دارد. خاصیت ضد اشعه فرابنفش با PSF 4. مرطوب کننده و منعطف کننده پوست. حاوی آنتی اکسیدان و کاهش دهنده رشد چروکهای پوستی

رادیکال آزاد (free radical ) : اتم، مولکول یا یونی است که الکترون‌های جفت نشده دارد و در اثر شکستگی یک پیوند از یک مولکول پایدار ایجاد می‌شوند و این ویژگی افزایش واکنش شیمیایی آنها را موجب می‌گردد که می‌تواند باعث اثرات ناخواسته و مضری باشد. به طور معمول سیستم دفاعی بدن در مقابل رادیکال‌ها مقاومت کرده و موجب خنثی سازی آنها می‌گردد. اما عوامل محیطی مانند اشعه خورشید دود و حتی استفاده از الکل و ... موجب ناتوانی بدن در دفع رادیکال‌های آزاد می‌گردد. در این شکل ساختمان و کارکرد سلول‌ها تخریب می‌شوند و پوست صورت بر اثر این فرایند فرساینده دچار پیری زودرس می‌گردد. مولکول‌ها بر اثر تابش اشعه خورشید دارای انرژی می‌گردند و به حالت ناپایداری رسیده و برای پایدار شدن به سلول‌های لایه درمیس پوست حمله کرده و باعث آثار زیان‌بار و تخریب کلاژن و الاستین در این لایه پوستی می‌گردند. راه جلوگیری از این روند تخریبی استفاده از آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد تا سد دفاعی در مقابل عملکرد رادیکال‌های آزاد بر پوست ایجاد و خنثی سازی این مولکول‌های پرانرژی گردند.



برای خرید این محصول وارد فروشگاه اینترنتی تکسو شوید.

لوگو

فروشگاه اینترنتی تکسو